Τα αποκαλυπτήρια του Honda Civic με τις πρώτες του επίσημες φωτογραφίες, λίγες ώρες πριν από την έναρξη των δημοσιογραφικών παρουσιάσεων, στα πλαίσια της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Όπως ήταν ήδη γνωστό, η ευρωπαϊκή έκδοση του νέου Civic, θα παρουσιαζόταν επίσημα στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Η ώρα αυτή πλέον έφθασε και στη γηραιά ήπειρο το νέο Civic θα είναι διαθέσιμo μόνο ως πεντάθυρο hatchback, ενώ στην αμερικάνικη αγορά θα προσφέρεται σε coupe και sedan αμαξώματα.
Στη γκάμα του νέου Civic παραμένουν τα i-VTEC σύνολα βενζίνης, με βελτιωμένα, όμως, χαρακτηριστικά κατανάλωσης και εκπομπών. Πιο συγκεκριμένα, το μικρό σύνολο των 1,4 λτ. των 100 ίππων, έχει κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 129 γρ./χλμ. (5,9 και 135 τα αντίστοιχα νούμερα της παλαιάς γενιάς). Το μοτέρ των 1,8 λτ. κέρδισε 2 ίππους, φτάνοντας στους 142, ενώ έχει πλέον κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. (6,3 με Α/Τ) και εκπομπές C02 137 γρ./χλμ. (148 με Α/Τ). Θυμίζουμε πως μέχρι τώρα ζητούσε 6,6 λτ./100 χλμ., ενώ εξέπεμπε 152 γρ./χλμ. Την παλέτα των κινητήρων ολοκληρώνει το i-DTEC σύνολο πετρελαίου των 2,2 λτ., το οποίο αποδίδει 150 ίππους, ενώ έχει επίπεδα κατανάλωσης 4,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπών CO2 110 γρ./χλμ.
Όπως ήταν ήδη γνωστό, η ευρωπαϊκή έκδοση του νέου Civic, θα παρουσιαζόταν επίσημα στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Η ώρα αυτή πλέον έφθασε και στη γηραιά ήπειρο το νέο Civic θα είναι διαθέσιμo μόνο ως πεντάθυρο hatchback, ενώ στην αμερικάνικη αγορά θα προσφέρεται σε coupe και sedan αμαξώματα.
Στη γκάμα του νέου Civic παραμένουν τα i-VTEC σύνολα βενζίνης, με βελτιωμένα, όμως, χαρακτηριστικά κατανάλωσης και εκπομπών. Πιο συγκεκριμένα, το μικρό σύνολο των 1,4 λτ. των 100 ίππων, έχει κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 129 γρ./χλμ. (5,9 και 135 τα αντίστοιχα νούμερα της παλαιάς γενιάς). Το μοτέρ των 1,8 λτ. κέρδισε 2 ίππους, φτάνοντας στους 142, ενώ έχει πλέον κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. (6,3 με Α/Τ) και εκπομπές C02 137 γρ./χλμ. (148 με Α/Τ). Θυμίζουμε πως μέχρι τώρα ζητούσε 6,6 λτ./100 χλμ., ενώ εξέπεμπε 152 γρ./χλμ. Την παλέτα των κινητήρων ολοκληρώνει το i-DTEC σύνολο πετρελαίου των 2,2 λτ., το οποίο αποδίδει 150 ίππους, ενώ έχει επίπεδα κατανάλωσης 4,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπών CO2 110 γρ./χλμ.
Ενώ με την υιοθέτηση του συστήματος Start/Stop οι εκπομπές ελαττώνονται ακόμη 5 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Η Honda έχει βελτιώσει την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σχέση με τον προκάτοχό του, ενώ στη νέα γενιά Civic χρησιμοποιεί παχύτερο ημιάκαμπτο άξονα και αντιστρεπτική ράβδο, ενώ έχει κάνει και αλλαγές στις αναρτήσεις στον πίσω άξονα.
Οι πωλήσεις του μοντέλου θα αρχίσουν τους πρώτους μήνες του 2012, ενώ θα κατασκευάζεται μαζί με το νέο CR-V, στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της Honda στη Μεγάλη Βρετανία.
Ενδιαφέρον φαίνεται, για να το δούμε και απο κοντά.
ΑπάντησηΔιαγραφή