|
Η έκδοση S των 180 ίππων θα είναι πλέον διαθέσιμη και στην Ευρωπαϊκή αγορά
|
|
Το εσωτερικό έχει δεχθεί αρκετές βελτιώσεις, κυρίως με τη χρήση νέων υλικών και φωτισμού |
Οι αναβαθμίσεις αφορούν τόσο τη σεντάν όσο και την s/w εκδοχή του Accord που η Honda ονομάζει Tourer. Αυτές περιλαμβάνουν περιορισμένες αλλαγές στους προφυλακτήρες εμπρός/πίσω, καθώς και στη μάσκα του μοντέλου, ενώ τα φανάρια χρησιμοποιούν πλέον «καθαρά» κρύσταλλα, και έχουν ελαφρώς διαφορετική διάταξη στο πίσω μέρος. Ανάλογα με τον εξοπλισμό, τα εμπρός φανάρια θα μπορούν να φέρουν τεχνολογία bi-xenon, καθώς και τα συστήματα Active Cornering Lights και High-Beam Support System που βλέπουμε για πρώτη φορά στο Accord.
Το Active Cornering Lights ενεργοποιεί μια λειτουργία που διαχέει τη δέσμη προς την πλευρά που τείνει να στρίψει το όχημα, ενώ η λειτουργία High-Beam Support System (για τις εκδόσεις με φώτα bi-xenon) χρησιμοποιεί μια κάμερα που βρίσκεται στο παρμπρίζ και ανιχνεύει προπορευόμενα ή οχήματα από το αντίθετο ρεύμα και ενεργοποιεί την αντίστοιχη δέσμη φωτός.
Εσωτερικά υπάρχουν βελτιώσεις όπως τα νέα υλικά για τα καθίσματα (δέρμα-ύφασμα για την έκδοση S), και τις επενδύσεις των θυρών, ενώ υπάρχουν αρκετές λεπτομέρειες με μεταλλική υφή όπως σε τιμόνι, χειρόφρενο, λεβιέ ταχυτήτων, και στο εσωτερικό των θυρών, με τον χρωματισμό της έκδοσης S να έχει κόκκινη απόχρωση. Την χρωματική παλέτα του αμαξώματος συμπληρώνουν και οι τρεις νέοι χρωματισμοί: Alabaster Silver, Graphite Lustre και Celestial Blue Pearl.
Στο ανανεωμένο Accord η Honda αναφέρει ότι έχουν γίνει βελτιώσεις τόσο στην οδική συμπεριφορά, όσο και για τη μείωση των ρύπων CO2, όπως π.χ. στον κινητήρα πετρελαίου 2.2 i-DTEC των 150 ίππων, όπου αυτοί έχουν μειωθεί κατά 9 και 11 γρ./χιλιόμετρο για την χειροκίνητη και αυτόματη έκδοση αντίστοιχα φτάνοντας τα 138 γρ./χιλιόμετρο. Τέλος, η εταιρεία αναφέρει ότι θα είναι διαθέσιμη πλέον και στην ευρωπαϊκή αγορά, η έκδοση S με τους 180 ίππους.
To ανανεωμένο Honda Accord θα είναι διαθέσιμο στην Ευρωπαϊκή αγορά από τον ερχόμενο Απρίλιο.
πηγη :autotriti.gr |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου