Πιο συγκεκριμένα, φαίνεται πως η διαδικασία εξέλιξης αυτού του μοντέλου τελικά επιταχύνεται σημαντικά, προκειμένου να προσελκύσει εμπορικά όσους δεν βρίσκουν αρκετά ενδιαφέρον το σημερινό υβριδικό CR-Z των 122 ίππων. Μάλιστα, το νέο μοτέρ, που κατά πάσα πιθανότητα θα υιοθετήσει το κουπέ μοντέλο, θα είναι 1,6 λίτρων με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό, επιτυγχάνοντας ισχύ, μεταξύ 160 και 200 ίππων.
πηγη autotriti.gr |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου