Μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες και η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μοτοσικλετών και κινητήρων στον κόσμο, η Honda διακρίνεται για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες με έμφαση στην σπορ συμπεριφορά και τους δυνατούς κινητήρες, αν και με την θυγατρική της, Acura, προσεγγίζει τον χώρο των πολυτελών αυτοκινήτων. Με εκπροσώπηση σε όλο τον πλανήτη και εγκαταστάσεις σε 16 χώρες, η Honda αναπτύσσεται συνεχώς και πλέον παράγει, εκτός από αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, φορτηγά, σκούτερ, ρομπότ, κινητήρες αεροσκαφών και θαλάσσιων σκαφών, ATV, ηλεκτρικές γεννήτριες, μηχανήματα κηπουρικής και αεροναυτικές τεχνολογίες.
Η ιστορία της Honda ξεκινάει το 1946 με τον Soichiro Honda, ενώ το πρώτο της κατασκεύασμα είναι ο κινητήρας ποδηλάτου A-type. Το 1958 έρχεται το γνωστό παπάκι Super Cub, ενώ τα πρώτα της μοντέλα Honda είναι το Τ360 και το S500 το 1963. Η δεκαετία του 1960 είναι γεμάτη με παρουσιάσεις νέων μοντέλων, και το 1964 η εταιρεία κάνει και την είσοδό της στην Formula 1 για πρώτη φορά, με την παρθενική της νίκη να έρχεται το 1965 στο Μεξικό.
Το 1972 κάνει την πρώτη του εμφάνιση το Civic, ένα μοντέλο που κρατάει μέχρι τις μέρες μας, ενώ έξι χρόνια αργότερα έχουμε την παρουσίαση του Prelude. Ακολουθεί το Accord το 1982 και το CRX την επόμενη χρονιά, διαμέσου μεγάλων επιτυχιών στους αγώνες μοτοσικλετών και της επιστροφής της εταιρείας στην F1.
Το 1990 κυκλοφορεί το «υπεραυτοκίνητο των φτωχών» NSX, ενώ ντεμπουτάρει και ο κινητήρας VTEC-E, καθώς και η τρομερή μοτοσικλέτα τουρισμού Gold Wing.
Σήμερα η Honda βρίσκεται σε ανοδική πορεία: παρά την οικονομική κρίση σημειώνει αύξηση στα οικονομικά της αποτελέσματα και στόχος της είναι η συνεχής ανάπτυξη τεχνολογιών που θα της επιτρέπουν να βρίσκεται πάντα στην κορυφή των εξελίξεων. Έχει ήδη δημιουργήσει μια υβριδική έκδοση του δημοφιλούς Civic και στο εγγύς μέλλον προτίθεται να κατασκευάσει υβριδικές εκδόσεις για όλα τα μοντέλα της γκάμας της, ενώ κάνει και σχέδια για την δημιουργία υδρογονοκίνητων οχημάτων παραγωγής .
Η ιστορία της Honda ξεκινάει το 1946 με τον Soichiro Honda, ενώ το πρώτο της κατασκεύασμα είναι ο κινητήρας ποδηλάτου A-type. Το 1958 έρχεται το γνωστό παπάκι Super Cub, ενώ τα πρώτα της μοντέλα Honda είναι το Τ360 και το S500 το 1963. Η δεκαετία του 1960 είναι γεμάτη με παρουσιάσεις νέων μοντέλων, και το 1964 η εταιρεία κάνει και την είσοδό της στην Formula 1 για πρώτη φορά, με την παρθενική της νίκη να έρχεται το 1965 στο Μεξικό.
Το 1972 κάνει την πρώτη του εμφάνιση το Civic, ένα μοντέλο που κρατάει μέχρι τις μέρες μας, ενώ έξι χρόνια αργότερα έχουμε την παρουσίαση του Prelude. Ακολουθεί το Accord το 1982 και το CRX την επόμενη χρονιά, διαμέσου μεγάλων επιτυχιών στους αγώνες μοτοσικλετών και της επιστροφής της εταιρείας στην F1.
Το 1990 κυκλοφορεί το «υπεραυτοκίνητο των φτωχών» NSX, ενώ ντεμπουτάρει και ο κινητήρας VTEC-E, καθώς και η τρομερή μοτοσικλέτα τουρισμού Gold Wing.
Σήμερα η Honda βρίσκεται σε ανοδική πορεία: παρά την οικονομική κρίση σημειώνει αύξηση στα οικονομικά της αποτελέσματα και στόχος της είναι η συνεχής ανάπτυξη τεχνολογιών που θα της επιτρέπουν να βρίσκεται πάντα στην κορυφή των εξελίξεων. Έχει ήδη δημιουργήσει μια υβριδική έκδοση του δημοφιλούς Civic και στο εγγύς μέλλον προτίθεται να κατασκευάσει υβριδικές εκδόσεις για όλα τα μοντέλα της γκάμας της, ενώ κάνει και σχέδια για την δημιουργία υδρογονοκίνητων οχημάτων παραγωγής .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου