Δημοσιεύματα στο βρετανικό ηλεκτρονικό τύπο θέλουν τους Ιάπωνες της Honda να εξελίσσουν έναν εντελώς νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος προορίζεται για το κουπέ CR-Z!
Η έλευση του υβριδικού CR-Z στις κατά τόπους αγορές φαίνεται να απογοήτευσε τους «παραδοσιακούς» οπαδούς της Honda, καθώς το μικρό κουπέ των Ιαπώνων, έχοντας ξεκάθαρες βλέψεις προς την οικολογία, δεν είναι σε θέση να καλύψει τις σπορτίφ ανησυχίες τους. Μη βιάζεστε, όμως! Σύμφωνα με αρκούντως ασφαλή δημοσιεύματα του βρετανικού αυτοκινητικού τύπου (πλην όμως ανεπιβεβαίωτα από τους ιθύνοντες της Honda), η εταιρεία ετοιμάζεται να δώσει τη… λύση, ανταποκρινόμενη σε λιγότερο από έναν χρόνο από σήμερα σε αυτό που πάντοτε εκπροσωπούσαν τόσο τα μικρά κουπέ της (βλ. CRX), όσο και οι καυτές εκδόσεις, που εδώ και αρκετά πλέον χρόνια κοσμούνταν με την ονομασία «Type-R».
Πιο συγκεκριμένα, οι εν λόγω πηγές αναφέρουν πως οι Ιάπωνες εξελίσσουν ήδη έναν ολοκαίνουργιο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 1,6 λίτρων, ο οποίος, εκτός από το CR-Z, αναμένεται να τοποθετηθεί και στα πολλά ακόμα μοντέλα της γκάμας στο εγγύς μέλλον, όπως τα Civic και Accord. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο κινητήρας θα διαθέτει το γνωστό σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων i-VTEC, τόσο για τις βαλβίδες εισαγωγής όσο και για εκείνες της εξαγωγής, αποδίδοντας στις δύο διαθέσιμες παραλλαγές του 160 και 200 ίππους. Η τελευταία θα είναι αυτή που θα αποτελεί την αφορμή για την… αναβίωση της έκδοσης Type-R, τόσο για το Civic όσο και εν προκειμένω για το CR-Z (σημ. ας μην ξεχνάμε, πως ο γνωστός ατμοσφαιρικός 2λιτρος κινητήρας μπαίνει στα τέλη της χρονιάς στο ράφι, καθώς δεν μπορεί πλέον να ανταποκριθεί στις προδιαγραφές ρύπων Euro 5…), το οποίο ασφαλώς και θα συνεχίζει να διατίθεται παράλληλα και ως υβριδικό.
Πότε θα δούμε το νέο, υπερτροφοδοτούμενο CR-Z στην παραγωγή; Χωρίς να είναι επιβεβαιωμένο επισήμως από τα χείλη των ανθρώπων της Honda, πολύ πιθανό είναι το «καυτό» CR-Z να πατήσει τους τροχούς του στην άσφαλτο προς τα τέλη της επόμενης χρονιάς. Δε μένει, λοιπόν, παρά να περιμένουμε ώστε να δούμε ποιες ακριβώς θα είναι οι κινήσεις της Honda πάνω στο συγκεκριμένο θέμα… .
πηγη : 4troxoi..gr
Φανταστείτε ήχο turbo και το vtec να λυσσάει στα κόκκινα! Πόρωση!
ΑπάντησηΔιαγραφή