Ένα από τα θέματα που προβληματίζουν τους ανθρώπους της Honda, ειδικά μετά και τον τερματισμό της παραγωγής του Type-R, είναι το σπορτίφ προφίλ της εταιρίας που την διέκρινε εδώ και δεκαετίες.
Το νέο CR-Z είναι ένα αξιόλογο μοντέλο αλλά οι Ιάπωνες χρειάζονται ένα πιο «ηχηρό» μοντέλο που θα αποκαταστήσει το κύρος της εταιρίας στην εν λόγω κατηγορία.
Έτσι, οι φήμες γύρω από την επιστροφή του NSX φουντώνουν ξανά και οι πληροφορίες μας μιλούν για ένα εντυπωσιακό κουπέ που θα κάνει την εμφάνιση του το 2014 (αν τελικά δοθεί το πράσινο φως για την παραγωγή του). Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι υβριδικό και θα εξοπλίζεται με V6 κινητήρα 3,5 lt που θα αποδίδει περίπου 400 PS.
Το φυσικό είναι η κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα όπως και στο πρώτο NSX αλλά δεν αποκλείεται να δούμε και το γνωστό (από το Legend) σύστημα τετρακίνησης SH-AWD.
Το νέο CR-Z είναι ένα αξιόλογο μοντέλο αλλά οι Ιάπωνες χρειάζονται ένα πιο «ηχηρό» μοντέλο που θα αποκαταστήσει το κύρος της εταιρίας στην εν λόγω κατηγορία.
Έτσι, οι φήμες γύρω από την επιστροφή του NSX φουντώνουν ξανά και οι πληροφορίες μας μιλούν για ένα εντυπωσιακό κουπέ που θα κάνει την εμφάνιση του το 2014 (αν τελικά δοθεί το πράσινο φως για την παραγωγή του). Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι υβριδικό και θα εξοπλίζεται με V6 κινητήρα 3,5 lt που θα αποδίδει περίπου 400 PS.
Το φυσικό είναι η κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα όπως και στο πρώτο NSX αλλά δεν αποκλείεται να δούμε και το γνωστό (από το Legend) σύστημα τετρακίνησης SH-AWD.
πηγη : protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου