Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Η ηλεκτρική έκδοση του Honda Jazz!

Honda,Jazz,Fit,EV,ElectricVehicle
Στην έκθεση του Λ. Άντζελες, η ιαπωνική εταιρεία δίνει ξεκάθαρα το στίγμα των προθέσεων της για ένα καθαρότερο μέλλον, παρουσιάζοντας την πρωτότυπη μορφή του μικρού Jazz που θα δούμε επίσημα στους δρόμους το 2012.
 
Η… διάθεση όλο και περισσότερων κατασκευαστών να εντάξουν στη γκάμα των επερχόμενων μοντέλων από μία -έως και περισσότερες ιδανικά- εκδόσεις είναι πλέον γεγονός. Ένας από αυτούς, με τεράστια ήδη εμπειρία στον τομέα των υβριδικών/ηλεκτροκίνητων οχημάτων, είναι και η Honda, η οποία, φυσικά, άδραξε την ευκαιρία παρουσιάζοντας στην Έκθεση του Λ. Άντζελες ένα πρωτότυπο μοντέλο, που βασίζεται στο Jazz (σημ.: Honda Fit είναι η επίσημη ονομασία του μοντέλου σε Ιαπωνία και ΗΠΑ). Το ηλεκτρικό «μικρό» της ιαπωνικής φίρμας, σύμφωνα με τα στοιχεία που επίσημα δόθηκαν στη δημοσιότητα, θα είναι εφοδιασμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα, αγνώστων προς το παρόν προδιαγραφών, σε συνδυασμό με μπαταρίες ιόντων, οι οποίες θα μπορούν να φορτιστούν πλήρως μέσω του κοινού οικιακού δικτύου, είτε σε 12 (παροχή με τάση 120 Volt) είτε και σε 6 στο σύνολο ώρες (240 Volt). Κατά πάσα πιθανότητα, με βάση τις πληροφορίες μας, το ηλεκτρικό μοτέρ του επερχόμενου Jazz EV θα είναι αντίστοιχο σε φιλοσοφία, προδιαγραφές και απόδοση με εκείνο του Honda FCX Clarity.
 
Το βέβαιο σε κάθε περίπτωση είναι πως θα εξασφαλίζει μια τελική ταχύτητα της τάξης των 145 χλμ./ώρα, καθώς και αυτονομία κίνησης –πάντοτε σε συνδυασμό με τους συσσωρευτές ενέργειας- που θα αγγίζει τα 160 χλμ. Μάλιστα, όπως ανακοίνωσε η Honda, η κινητήρια μονάδα του νέου Jazz EV θα διαθέτει τα προγράμματα λειτουργίας Econ, Normal και Sport που είδαμε στο κουπέ CR-Z, με το πρώτο να αυξάνει κατά 17% την αυτονομία κίνησης του οχήματος και το δεύτερο κατά 25% σε σχέση με το Sport. Στο τελευταίο η ιαπωνική εταιρεία υπόσχεται μέσω των επίσημων ανακοινωθέντων της ότι οι επιδόσεις το ηλεκτρικού Jazz θα είναι εφάμιλλες με εκείνες ενός συμβατικού οχήματος με 2λιτρο βενζινοκινητήρα. _X.A.



 
πηγη : 4troxoi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου